reklama

Skvalitnenie dopravy alebo biznis

Voľné pokračovanie príspevku z hlavného spravodajstva TV Markíza zo dňa 19.2.2017 k téme kolektory a aktivisti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dostať pozvánku na hostinu určite každého z vás poteší. Na jednu si vás dovolím dnes pozvať. Volám sa "Štát" a organizujem ju pre vás, lebo ste sa na ňu dávno a mnohokrát zložili.

Garantujem gurmánsky zážitok a dlhodobý pôžitok z hostiny. Mam prívlastok sociálny a vy to dennodenne pociťujete.

Bude preto nepodstatné, či mi niekto z vás dáva 5 násobok, 50 násobok, 500 násobok oproti iným alebo či pri niektorých z vás posielam pravidelne pridanú hodnotu na vaše účty ja.

Sociálnosť mi proste zatemnila zrak a zastrela sluch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj personál vás už čaká. Pozvánky sú vytlačené, jedlo sa chystá a vy všetci, čo nenosíte okuliare môžete prísť.

Že nerozumiete tí s okuliarmi?

Tak sa vráťte na začiatok. Ja som predsa nepísal, že pozývam všetkých. Takže vy pekne ostaňte doma. Ak ste hladní, tak sa o seba postarajte sami.

Vy ostatní, čo nenosíte okuliare a nie ste ľaváci, môžete prísť.

Zasa problém? Vy skutočne neviete čítať? Úplne zabúdate, že som sociálny a nemám peniaze na všetko?

Čakám teda ženy, praváčky, bez okuliarov, že už prídete. Moja hostina je pripravená.

No konečne ... ale vám to trvalo pochopiť.

Nebudem to preto ďalej zbytočne naťahovať. Čakám iba tehotné kuchárky, ktoré v časoch, keď našej mladej republike hovorili Čierna Diera, varili hore bez v tej jedinej správnej kuchyni. Len tie musia jesť aj za budúce generácie, vždy boli pri príprave jedla a už ich nemôžem poslať preč. Tie jediné majú nezištné pravo domáhať sa jedla z hostiny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vlastne ich nečakám, oni sú už celý čas tu.

Neumyté riady a otrusinky všade naokolo už niekto uprace. Niečo predsa len dostanete aj vy. Môj obraz bude skvelý. Anonymné PR agentúry a neanonymné televízie vedia, a vždy vedeli, že verejná mienka je mocný čarodej, ale tvoriť ju treba s rozumom a zapnutým pudom sebazáchovy.

Všetci ostatní, čo ste sa domáhali prísť, ste iba chamtivci a vypočítaví jedinci, ktorí by sa chceli na úkor nás ostatných priživovať.

Tak už nám poprajte iba dobrú chuť.

Jozef Selep

Jozef Selep

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aktívny obyvateľ v obci Chorvátsky Grob. Považujem za nutné mať a prejaviť vlastný názor pri poznaní názoru a konaní druhých, na základe čoho môžem následne eliminovať vlastnú neznalosť a ospravedlňovať moje omyly, ako aj neznalosť a omyly druhých. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu