Otvorený list pre Orange alebo PR po slovensky

Autor: Jozef Selep | 21.4.2017 o 23:22 | Karma článku: 7,98 | Prečítané:  2688x

Žijeme v domnelej demokracii, kedy jednotlivec nemá hodnotu a moc peňazí ho prevalcuje. Samotný dopad cielenej diskreditácie jednotlivca iba preto, lebo nie je ochotný mlčať je pre mnohých nepodstatný a navyše plne akceptovateľný.

V tomto roku vymenila spoločnosť Orange PR agentúru.

Novou PR spoločnosťou sa stala spol. Neopublic Porter Novelli, ktorej zamestnankyňa p. Klára Horváthová dodnes stojí za anonymným udaním a pamfletom, dnes známym verejne ako "Fakty z Grobu", ktoré sa týkalo "majetkových a osobných previazaností" aktivistov v kauze diaľničnej križovatky Triblavina a diaľnice D1 bez kolektorov.

Nakoľko som bol jedným z nich, komu bolo v udaní zámerom cielene uškodiť vymysleným prepojením a dodnes nijako nebolo toto spojenie preukázané, lebo neexistuje, a zároveň som aj dlhodobým zákazníkom spol. Orange, rozhodol som sa na túto skutočnosť spol. Orange upozorniť.

Predovšetkým vo väzbe na stanovisko hovorkyne spol. Orange p. Alexandry Piskunovej ku výberu spoločnosti Neopublic Porter Novelli, citujem:

„Noví ľudia, nový tím, nové nápady. Tešíme sa na spoluprácu s agentúrou Neopublic a na projekty, ktoré budeme spolu realizovať. Verím, že spojením našej komunikačnej stratégie a rukopisu agentúry prinesieme našim cieľovým skupinám novú skúsenosť s Orangeom."

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Strašifták, Buzik, Čačurák. Ako sa žije ľuďom s netradičným priezviskom?

Hanlivé priezvisko úrad zmení za tri eurá, inak to stojí stovku.

DOMOV

Odišiel milionár, ktorý nechal hovoriť iných

Príbeh Petra Vajdu je úzko spätý s novinami.


Už ste čítali?